Kaksplus.fi

perjantai 28. elokuuta 2015

Kiitollisena tavallisesta elämästä

Viime päivien ja viikkojen aikana mediassa on ollut vilkasta keskustelua pakolaisten määrän suuresta kasvusta. Itsekin olen jonkin verran keskusteluja ja uutisia aiheesta lukenut. Samalla olen tuntenut syvää kiitollisuutta.

Voi kunpa muistaisin aina olla kiitollinen tästä tavallisesta elämästä, joka minulla on. Enkä haikailisi jotain muuta, mikä ei välttämättä ole edes parempaa. Ei raha ja materia ainakaan tuo onnea, koska onni on tässä.

Minulla on lämmin koti, jossa nukkua.
Ruokaa jääkaapissa.
Perhe ja ystävät ympärillä.
Turvallista.

Tästä kaikesta eivät pääse nauttimaan läheskään kaikki maailman ihmiset.


Kiitollisena tavallisesta elämästäni juon nyt päiväkahvit ja nautin alkavasta viikonlopusta.

Toivotan kaikille lukijoilleni mukavaa, rentouttavaa viikonloppua!

5 kommenttia:

  1. Kyllä, tässä on hyvä olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Oot ollu mun mielessä niin monena päivänä, että huomena kyllä soitan sulle! :)

      Poista
    2. Soita vaan!<3 tai tulkaa käymään!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Jotenkin tosi vapauttavaa huomata, että juuri tässä on hyvä olla.

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa päivääni suuresti! Kiitos, kun jaksat kommentoida :)