Kaksplus.fi

torstai 28. huhtikuuta 2016

Autopaitoja pienille miehille

Tämä viikko on mennyt mun osalta ommellen ja kirjaa lukien. Eilen aamulla mulle tuli kevyt flunssa ja sitä oon nyt yrittäny parannella, että oisin huomenna aamulla leikkauskunnossa. Onneksi ei oo ollut kuumetta! Inkivääritee, villasukat ja lämmin peitto on kuitenkin mun kavereita tänään :D

Ompelin pojille autopaidat Verson puodin Kaara-kankaasta. Tämä on kyllä yks niistä harvoista "esittävistä" kuoseista, joka iskee minuun. Hillitty, mutta kuitenkin jotain muuta kuin raitaa. ;) Harmikseni laitoin pääntien resorin kanttausvaiheessa vähän turhan kireälle, miehustaan tuli vähän ryppyjä. En kuitenkaan jaksanut alkaa korjaamaan, ratkomista ois tullut aivan liikaa siihen nähden, että paita on vaan peruspaita eikä mikään juhlavaate. Ens kerralla pitää olla tarkempana tuossa työvaiheessa.



Isoveli oli aivan mielissään uudesta autopaidastaan. Ylpeänä hoitajalle ilmoitti tämän ihmetellessä paitaa: "Tämä on mun uus autopaita. Äiti on ommellu sen!" Ilahduttavaa huomata, että mun ompelukset kelpaa lapsille. Eihän sitä viittis ees ommella, jos ei niitä valmiita vaatteita kukaan pitäis. Pikkuveli sai tosiaan myös oman paidan samasta kankaasta, mutta kuvat siitä puuttuu. No, eipä siinä oo mitään erilaista verrattuna isoveljen paitaan, koko vähän pienempi toki :D

Oon tällä viikolla ommellut myös itelle pari t-paitaa, Verson kankaista nekin. En vaa oo saanu otettua sovituskuvia, joten postailen ne joskus myöhemmin jos muistan. Nyt kirjan pariin, sitten vois ottaa pienet päivätirsat, koska lepo on paras lääke flunssaa vastaan. 

Huomenna pitäs tosiaan olla se leikkaus. Palailen blogin pariin sitten kun kotiin selviän ja oon ees jotenkuten tolpillani. Voi olla että instaan eksyy jotain kuvia, joten sinne vaan seurailemaan kuin mun käy. Mun tili on @_annieni :)

Mukavaa vappuviikonloppua teille kaikille! 

6 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea leikkaukseen! <3 Olet vahva ystäväni! Laitathan kuulumisia sitten kun helpottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Koitan muistaa laittaa vaikka viestiä sulle, jos en jaksa postata puhelimella.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, Selina! Taidat tietää miltä musta tuntuu ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Oli niin huippu käydä, kiitos vielä siitä!

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa päivääni suuresti! Kiitos, kun jaksat kommentoida :)