Kaksplus.fi

maanantai 16. toukokuuta 2016

18 x jatka lausetta

Seuraamissani blogeissa on pyörinyt tämmönen kiva haaste, johon aattelin itekin tarttua kun niin kivoja juttuja lueskelin. Ihan pikaisesti yritin keksiä vastaukset, jotta ois mahdollisimman totuuden mukaiset jatkot lauseissa. Kuvia etsiessäni unohduin katselemaan esikoisen vauvakuvia.. <3

Viime aikoina oon ommellut muutaman pienen vaatteen pikkusiskon vauvalle. Uusia ompeluksia on suunnitelmissa myös omalle perheelle, ompelukärpänen on purassut mua!

En ymmärrä, miten maailmassa voi olla niin paljon pahuutta.

Seuraavaksi ajattelin tehdä yhden koulutehtävän loppuun. Huomenna on deadline. Koulujutut ei oo viime aikoina oikein innostanut (liekö johtuu leikkauksen jälkeisistä kivuista, lääkityksestä tai ompeluinnostuksesta).

En osaa päättää monetko t-paidat ja shortsit lapset tarttee kesäksi. Tulee kuitenkin ihan kylmä kesä, jos hankin kovin monet!

Muistan ikuisesti sen kauniin hetken, kun sain esikoisen ensimmäistä kertaa syliini. Hän oli silloin jo muutaman tunnin ikäinen.

Sydän sulaa vieläkin tätä hetkeä muistellessa

Päivän paras juttu oli postiluukusta kolahtanut Kaksplus -lehti. Hyvänä kakkosena tulee Gugguun ale, jonka bongasin just oikealla hetkellä. Ne shortsit nääs... ;)

Noloa myöntää, mutta en oo imuroinut moneen viikkoon. Enkä pessyt ikkunoita koskaan. Avustajat hoitaa ne hommat meillä.

Viikko sitten olin ollut kotona jo viikon toipumassa leikkauksesta. Ensimmäisen toipumisviikon olin vietin kokonaan kotona, ja tiistai-iltana iloitsin kun pääsin pyörätuolin avulla mukaan ruokaostoksille.

Kaikista pahinta on nähdä lapsen pettymys. Vaikka vanhempien tärkein tehtävä on tuottaa lapsilleen (joskus) pettymyksiä. No, on niitä kyllä pahempiakin asioita maailmassa..

Salainen taitoni on looginen päättelykyky. Äh, ei tuu mitään järkevää mieleen...

Jos saisin yhden toiveen, niin se olisi lomareissu jossain kaukana lämpimässä kaksin miehen kans. Lomakuume on iskenyt, pitänee ettiä se tyhjä lompakko ja hieroa otsaa.

Minulla on pakkomielle siihen, että nukkuessa olkapään täytyy olla peiton alla. En voi muuten nukkua, päiväunillekin tarvin aina peiton.


Söin tänään kinkku-aurajuustopastaa ja salaattia. Tylsää arkiruokaa siis.

Ärsyttävintä on jos pitkähihaisen paidan hihat on liian lyhyet. Paita voi jäädä käyttämättä jos siinä on sentin liian lyhyet hihat.

Tekisi mieli suklaata. Taas se aika kuusta, kun mulle iskee suklaanhimo ;)

Minusta on söpöä kun lapset halailee toisiaan. <3 Tai kun Isoveli auttaa Pikkuveljeä.

Hävetti, kun myöhästyin lentokoneesta ollessani matkalla Helsinkiin kokoukseen. Jatkossa oon muuten ajoissa kentällä hengailemassa ;)

Olenko ainoa, jonka mielestä iltapalan jälkeen pitää päästä heti nukkumaan? Siis joskus siinä ysin maissa illalla.


Minkä hetken sinä muistat ikuisesti?

6 kommenttia:

  1. Tää on kiva! Täytys itsekkin tehdä tämä joskus :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Niiin söppänä rakas Isoveli <3 Keksit hienon nimen jämäruoalle ;) ja sun ompeluinnostus on mulle vaan plussaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, nyt paljastit mun "huijauksen!" Ei vaan, oikeesti meinasin kirjottaa että söin jääkaapin jämiä! :D

      Poista
  3. Mä oon kans lukenut näitä useammassa blogissa, täytyypä itsekin tekaista jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oli hauska kirjottaa, suosittelen suakin tekemään!

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa päivääni suuresti! Kiitos, kun jaksat kommentoida :)