Kaksplus.fi

sunnuntai 8. tammikuuta 2017

2-vuotiaan synttärit ja muita kuulumisia

Tämä loppiaisviikonloppu oli meillä aikalailla täynnä touhua, vietettiin nimittäin usiampana päivänä meiän kuopuksen 2-vuotissynttäreitä. Tähän kuuluisi kai se kauhistelu ajan nopeasta kulumisesta tyyliin miten mun vauva voi olla jo noin iso ;) Niin, miten siitä voi olla jo kaks vuotta aikaa, kun hän syntyi!

En ostanut yhtään ilmapalloa tai koristellut kotia muutenkaan lastenjuhlatyyliin, mutta kakku leivottiin (avustaja(t) leipoi). Oon sitä mieltä, että vieraat tekee juhlan, joten koristeita ei meillä lasten synttäreillä näy. Ehkä sitten joskus kun lapset viettää kaverisynttäreitä, voi tilanne vähän muuttua. Kiitos vielä kaikille ihanille ihmisille, jotka kävitte!

Mummin ja papan paketista paljastui äitin ja isin unelmalelu - ralliauton ratti, josta lähtee varmaan seittemän erilaista limputilimputi-ääntä ;) Pikkuveljelle se oli mieleinen, joten annamme toki hänen nauttia siitä.


Kakku tehtiin tätä aiemmin postaamaani ohjetta mukaillen, vaihdettiin vaan pohjaksi Kinuskikissan mehevä suklaakakkupohja. Muuten kakku oli ihan onnistunut, mutta se oli ehkä vähän turhankin suklaisen makuinen. Eikä se maistunut lapsille kovinkaan hyvin, vaikka sankari itse kyllä soi useammankin kerran ihan hyvänkokoisen palasen ;)

Oon toipunut 4 viikkoa sitten tehdystä reiden osteotomian luudutusleikkauksesta ihan hyvin. Oon jopa jo reilun viikon ajan pystynyt polkemaan kuntopyörällä pienellä vastuksella. Poljen pienellä vastuksella, jotta saisin jalalle liikettä edes vähän. En saa varata vielä täydellä painolla, joten kovin suurta vastusta ei voi laittaa. Tällä hetkellä kipulääkityksenä toimii Panadol Extend, eli oon päässyt eroon kolmiolääkkeistä. Oli muuten outoa lähteä ekan kerran kolmen viikon tauon jälkeen auton rattiin, sattui vieläpä aika liukas keli (tämä tapahtui siis viime viikolla).

Mun joululoma jatkuu vielä pari viikkoa, mahtavaa kun saan kerrankin lomailla vähän pitempään joulun jälkeen. Ens viikolla aion kyllä ottaa rennosti, niin oon kyllä tehnyt jo aika monta viikkoa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa päivääni suuresti! Kiitos, kun jaksat kommentoida :)