Kaksplus.fi

perjantai 21. huhtikuuta 2017

Blogin syntyhistoria ja arvontavinkki

Raidoilla täyttää tänään kaks vuotta! Sen kunniaks tänään aiheena on blogin syntyhistoria, avaan samalla vähän mun ajatuksia bloggaamisesta. Te kysyitte blogin syntyhistoriasta kysymyspostauksessa, joten tässäpä tulee vastaus siihen kysymykseen. Tämän postauksen lopussa kerron myös blogisynttärien kunniaksi järkkäämästäni arvonnasta.

Perustin Raidoilla-blogin keväällä 2015, Pikkuveli oli tuolloin muutaman kuukauden ikäinen ja Isoveli vähän yli kaksvuotias. Mulla oli ilmeisesti liikaa aikaa arkipäivinä kun Isoveli oli osa-aikaisessa päivähoidossa ja joinakin päivinä mulla oli kotona vain vauva hoidettavana. Mistä lie moinen "liikaa aikaa" -harhakäsitys tullut? ;)


Blogin luomista suunnitellessa ehdin aika pitkäänkin miettiä syitä bloggaamiselle. Yksi tärkeimmistä syistä oman blogin luomiselle oli vertaistuki, niin äitiyteen kuin vammaisuuteenkin liittyen. Halusin myös paikan, johon tallentaa juttuja arkisesta elämästä, lasten touhuista ja kasvamisesta. Ajattelin, että omaa blogia on mukava lueskella itsekseen tai poikien kanssa sitten kun he kasvavat vähän isommiksi. Oon muutaman kerran päätynyt lukemaan vanhoja postauksia, mutta oon tuntenut lähinnä vain häpeää omista jutuista :D

Toisaalta haluan myös jakaa inspiraatiota esimerkiksi ompeluun samalla tavalla kuin itsekin saan muilta käsityöaiheisilta blogeilta. Toivottavasti Raidoilla voi siis edes jollain tasolla täyttää sille annetut toiveet eli antaa vertaistukea lukijoille ja toimia inspiraation lähteenä sekä ajatusten herättäjänä teille lukijoille!



Päädyin aikoinaan tekemään tästä blogista julkisen, koska sosiaalisuus ja kommentit on mun mielestä tärkeässä roolissa blogeissa. En olisi jaksanut kirjotella juttuja vain itselle muistiin (yritin kyllä sitäkin jo Isoveljen vauva-aikana). Niinpä toivoisin kommenttiboksissa kuulevani lukijoiden ajatuksia, postaustoiveitakin saa toki antaa! Ajattelin bloggaamisen alkuaikoina, että yksityisyys pitää säilyä, mistä johtuen en julkaise lapsista kasvokuvia, mutta oon näiden vuosien aikana vähän höllännyt linjaa omalla kohdallani ja päätynyt julkaisemaan joitakin kasvokuvia itsestäni.

Ja sitten se arvonta, josta jo mainitsinkin. Mun Instagram-tilillä (@_annieni) on käynnissä ihanan MioSa. design -kaulakorun arvonta, joka sulkeutuu pe 28.4.2017 klo21. Kannattaa siis suunnata sinne, jos mielit saada itsellesi MioSa design-korun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa päivääni suuresti! Kiitos, kun jaksat kommentoida :)